BEVESTIGING

Jouw email adres is bevestigd!

En nu?

Lees de onderstaande informatie aandachtig door. 

Leer hoe jij een kickstart kan maken met je voeding. Je zult binnen 5 dagen merkbaar resultaat ervaren.

De cheatsheet zal je helpen om eenvoudig en makkelijk gewicht te verliezen en veel meer energie te krijgen. Het receptenboek helpt je om snel lekkere gerechten te maken en het voedingsschema is er als je even niet meer weet hoe je de structuur terug krijgt.

Zowel het receptenboek als de cheatsheet en het voedingsschema krijg je in een aparte mail. Check eventueel je spambox.

Waarschijnlijk heb je je voeding niet goed onder controle. De kans is groot dat je tegen een of meerdere punten aanloopt:

  • Je weet niet wat je wel en niet mag eten
  • Laag energieniveau
  • Verminderde weerstand
  • Ontstekingsgevoelig
  • Niet goed in je vel zitten
  • Jojo effect
  • Je slaap wordt vaak onderbroken
  • Toename in gewicht

Ken jij mensen met bovenstaande klachten? Of ervaar jij zelf dit soort klachten?

Dan kan dit een “life changing” beslissing zijn!

Diëten

Waarom ze niet werken

De meeste diëten zorgen voor een verlaging van het metabolisme (stofwisseling), onder andere als gevolg van de zeer geringe calorie iname. Verlaging van het metabolisme betekend dat we in rust minder calorieën verbranden. Heel tegenstrijdig dus als je bedenkt dat het doel van het dieet afslanken is.

Het lichaam probeert vervolgens wanhopig te overleven door het metabolisme efficiënter te maken. Dat gebeurt o.a. door de hoeveelheid spiermassa te verminderen en de voeding zoveel mogelijk als vet op te slaan, een reserve voor nog “slechtere” tijden. De hoeveelheid spiermassa is de belangrijkste graadmeter voor het metabolisme. Vergelijk dit met bijvoorbeeld een kachel. Hoe groter de kachel hoe meer er verbrand kan worden.

M.a.w. de bodycomposition (hoe het lichaam is samengesteld) wordt door diëten negatief beïnvloed, het vetpercentage gaat omhoog en de spiermassa omlaag. Oftewel, we verliezen misschien wel wat lichaamsgewicht maar zien we er op het strand nog slechter uit.

Daarnaast krijgt het lichaam tijdens een dieet meestal al te weinig waardevolle voedingsstoffen binnen. Dit bezorgt het lichaam een soort chronische stress. Chronische stress heeft een negatief effect op de hormonale balans en dus ook op het afslankproces.

Dit verklaart waarom 98% van de diëten niet het gewenste resultaat brengen en al helemaal geen blijvend resultaat opleveren. Vroeg of laat stopt men met het dieet, meestal omdat men zich te slecht voelt om het dieet levenslang vol te houden. Het lichaam zal direct alle tekorten weer aanvullen, vermeerderd met “wat extra” voor het geval er binnenkort weer van die “slechte tijden” aanbreken. Ook wel het “jojo effect” genoemd. Het is dus belangrijk om niet alleen naar het gewicht te kijken maar ook naar je bodycomposition.

Bij een gratis intake zullen de volgende stappen worden besproken:

  • Gezonder worden
  • Activiteiten hervatten
  • Een voedingsschema op maat maken
  • Gewicht verliezen
  • Doelen stellen
  • Sporten

Adres

Velperplein 23-25
6811 AH Arnhem

KVK

69280215

Btw nr

NL001855989B57

Privacybeleid

Personal Training Arnhem

Bedrijfstraining Arnhem

Huurders Journey Offices

Leden

Algemene voorwaarden

× Stuur een appje!